کولر صنعتی

Wiki Article

این کولرها هوای خنک را با فشار بالا به کانال ها هدایت می کنند ولی فن های آکسیال دارای شکل پره ای یا پروانه هستند و برحسب ظرفیت کولر عرض این پره ها را طراحی می کنند. فن های آکسیال می توانند هوای خنک با حجم بالا را مستقیما به محیط منتقل نمایند و دارای عملکرد فن به شکل محوری می باشند.

کولر تبخیری آکسیال یا کولر صنعتی آکسیال نسل جدید کولر های صنعتی است، که در بازار های صنعتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. توان هوادهی کولر تبخیری آکسیال نیز نسبتا بالاست، اما این کولر ها بیشتر در محیط های تجاری، انبار ها و فضا هایی با متراژ متوسط کاربرد دارند.

تمامی مدل‌های کولر آکسیال آبی از قطعات باکیفیت ساخته می‌شوند. تمامی مدل‌های کولر آکسیال آبی از مواد اولیه باکیفیت و یا آهن با پوشش رنگ کوره‌ای ساخته می‌شوند و همین عامل موجب شده هم در مدل‌های قابل‌حمل وزن کمتری داشته باشند و هم طول عمر دستگاه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

در تولید و طراحی کولر صنعتی آکسیال گرماسازه شرق جهت مدل سازی فن های آکسیال از نیروی جاذبه جهت منتقل کردن هوای سرد استفاده میشود و میتوان صرفه جویی شدید در متصل شدن تسمه پولی را به کمترین میزان رساند. 

در کولرهای صنعتی با فن آکسیال معمولا از دمپر برای کنترل میزان و جهت جریان هوا استفاده می شود. دمپرهای قابل استفاده در کولرهای صنعتی با فن آکسیال از دو نوع می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

کولرهای آبی صنعتی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به کولرهای آبی معمولی هستند، که همانند کولرهای آبی برای ایجاد سرمایش از روش تبخیر (آب) استفاده می کنند و تنها تفاوت آن ها درابعاد و قدرت آن ها است.

الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که برای تولید انرژی جنبشی برای بخش های متحرک تجهیزات صنعتی در توان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله از انرژی الکتریکی متناسب با ظرفیت الکتروموتور ( تک فاز یا سه فاز) استفاده می کند.

دارای فن پر قدرت آکسیال جهت ایجاد توده های هوایی پر فشار

در چنین شرایطی هر گونه آلودگی و عدم کیفیت در پد ها هم باعث آلودگی هوای محیط شده و هم کارکرد خود فن را دچار اختلال می کند. علاوه بر این باعث افزایش هزینه های شما برای تعویض و خرید فیلتر های جدید نیز می شود.

کولر صنعتی در انواع کولر صنعتی پوشالی، سلولزی، روبروزن، بالازن، بغل زن و یا با فن سانتریفیوژ یا خرید کولر صنعتی آکسیال فن آکسیال ارائه می شود اما مدل هایی از فن کولر ها یا کولر های آبی صنعتی وجود دارند که از محبوبیت و کاربرد بیشتری برخوردارند.

چگونه بیمارستان ها می توانند هزینه های انرژی را کاهش دهند؟

آن‌ها می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود مدل مناسب کولر آکسیال آبی سرماسان را تهیه نمایند.

شایان ذکر است که الکتروموتور تعبیه شده بر روی این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را روی دورهای تند و کند (به دلخواه) تنظیم کرد.

کولر صنعتی آکسیال مجهز به الکتروموتور پر قدرت با قابلیت تنظیم شونده دور موتور تند و کند

Report this wiki page