خدمات تجهیز سالن کنفرانس

Wiki Article

بستگی داره که طراحی داخلی فضای شما به چه صورتی هست تا رنگی که بهترین هارمونی باهاش رو داره، انتخاب بشه.

از طرفی اگر نور طبیعی به طور کافی وجود نداشته باشد، باید سیستم نورپردازی قوی و استانداردی را نصب کنید.

در «فوت و فن»، ما به دنبال راه‌های ساده و کاربردی برای بهبود زندگی هستیم. واژهٔ «فن» در فارسی به معنای «شگرد» و «ترفند» است. ما تلاش می‌کنیم این ترفندها را در زندگی روزمره خود به کار ببریم و مطالبی شگفت‌انگیز و مفید را با شما به اشتراک بگذاریم.

این اتاق نامش خیلی خاص است . بنوعی محل گردآمدن همکاران و گرفتن تصمیم های مهم یا آنالیز اطلاعات با یکدیگر است .در اتاق کنفرانس چیزی که مهم است آسایش و راحتی افراد برای تمرکز برروی مورد جلسه میباشد و البته باید مطالب جلسه در خیلی مواقع سری بماند در این جور مواقع باید دیوارهای اتاق کنفرانس ایزوله باشند . میز کنفرانس اتاق جلسات باید راحت باشد و البته ارتباطات افراد را تسهیل کند .صندلی هاییکه در اتاق کنفرانس بکار میروند باید با کیفیت و مرغوب باشند .صندلی کنفرانس باید با فرض اینکه یکنفر ممکن است ساعتها روی آن بدون حرکت بنشیند طراحی و تولید شوند و بهیچ عنوان عضلات پا یا کمر افراد شرکت کننده در جلسه را خسته و آسیب پذیر نکنند .

بسیاری از سازمان ها و اداره‌‌ها در کنار سالن کنفرانس، اقدام به ساخت و اجرا سالن همایش و آمفی تئاتر در مجموعه خود می‌کنند. سالن همایش برای برگزاری مراسم‌های بزرگ و جلساتی است که شرکت‌کنندگان زیادی داشته و قرار است درمورد موضوع خاصی صحبت شود.

این سالنها نسبت به موارد فوق ظرفیت کمتری داشته اما عمدتا محل حضور نفرات سطح بالا و رفرنس مقاله مدیران مجموعه است.

بنابراین می‌توانید در طراحی اتاق جلسات یا سالن های کنفرانس فضا مناسب را برای این نمایشگرها پیشبینی کنید. این امر کمک می‌کند تمام حضار جلسه، تصویر روشنی از ارائه شما داشته باشند.

تمام تجهیزات اداری که برای طراحی یک اتاق کنفرانس استاندارد نیاز داریم؛ متناسب نیاز مجموعه شما تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر مجموعه شما به برگزاری جلسات و میتینگ های بین المللی مشغول است؛ حتماً باید تمام تجهیزات صوتی و تصویری در اتاق فراهم باشد.

اگر در فضای اطراف شما نور طبیعی وجود دارد، می‌توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه‌ای نور محیط را بیشتر کنید.

شنیده شدن صدای با کیفیت از سیستم صوتی، در تجهیز و طراحی سالن های کنفرانس، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تجهیزات اصلی سیستم صوتی سالن کنفرانس را میکروفون ، فرستنده ، منبع تغذیه ، گیرنده ، آمپلی‌فایر‌های تنظیم‌ کننده صدا و بلندگو‌های دیواری و سقفی دربر‌ می‌گیرند.

مورد مهم دیگر سن سالن است که با توجه به نوع و کاربری سالن جانمایی و تعیین اندازه می گردد. لذا ممکن است سالن آمفی تئاتری با سن بسیار بزرگ طراحی شود یا سالن کنفرانسی بدون سن.

شنیده نشدن صداهای بیرونی از داخل اتاق جلسات و برعکس، صدای داخل اتاق جلسات در فضای بیرون، نکته اصلی در آکوستیک بودن این فضاست.

البته برخی از میزهای مستطیلی از اجزای کوچک تری نیز تشکیل شده اند به طوری که می توانید با توجه به فضای اتاق و تعداد افراد، ابعاد میز را تغییر دهید.

شرکت الکتروویژن با در اختیار داشتن تیم های طراحی و فنی متخصص با تجربیات گسترده، متضمن ارائه طرحهایی مهندسی، به روز، اجرایی و البته زیبا در زمینه طراحی سالن آمفی تئاتر ، طراحی سالن کنفرانس ، طراحی سالن سینما ، کنسرت و … می باشد.

Report this wiki page